Naše filozofie

Představení společnosti

Od okamžiku, kdy se zakladatel společnosti Alois Ehrmann st. v roce 1920 osamostatnil, se mnohé změnilo. Z živnostníka se stal jeden z největších německých zpracovatelů mléka dnešní doby, který v sedmi výrobních závodech na celém světě zaměstnává více než 1 700 lidí. Jen jedna věc se nezměnila: láska a péče, s nimiž společnost produkty vyvíjí a zpracovává již po několik generací. „Od rodiny pro rodinu“ – tak vidíme sami sebe. Jako rodinnou mlékárnu a značku, která rodinu ctí. Středobodem všech úvah a aktivit je spotřebitel. Naše vědomí kvality ovlivňuje nejen naše produkty, ale také utváří veškeré naše myšlení a jednání. Jako rodinná mlékárna budeme náš úspěch na trhu i nadále dynamicky rozšiřovat se zavedenou spolehlivostí. Spolehliví zaměstnanci, obchodní partneři a spotřebitelé tvoří pevné veličiny a nosné pilíře úspěšné firemní politiky.

Firemní hodnoty

Firemní hodnoty společnosti Ehrmann AG určují naše každodenní činy a slouží jako formální a etické směrnice firemního a obchodního konání.

„Jsme podnikatelé v rámci naší firmy.“

„Jednáme mezi sebou navzájem otevřeně a čestně.“

„Neustále se rozvíjíme.“

Kodex chování

Kodex chování stanovuje základní etické hodnoty a normy příkladného firemního chování zaměstnanců skupiny Ehrmann. Popisuje způsob, jakým realizujeme obchodní cíle stanovené vizí společnosti Ehrmann 2020, a také naše firemní hodnoty. Způsobu realizace obchodních cílů je přitom přikládána stejná hodnota jako samotnému dosahování cílů a výsledků.

Pro zobrazení kodexu chování klikněte zde