Mezinárodní expanze

Společnost Ehrmann byla vždy považována za pionýra německých mlékáren, a to i z geografického hlediska. Dnešní pozice na světových trzích bylo dosaženo díky někdejšímu rozhodnutí začít oblíbené produkty Ehrmann prodávat i za hranicemi domovského Bavorska.

Proto bylo nutné současně investovat i do moderního výrobního vybavení a do sofistikované logistiky chlazení. To umožnilo udržet produkty déle čerstvé i bez konzervačních látek. Díky tomu se jejich prodej brzy úspěšně rozšířil do celého Německa.

Následování této cesty vedlo k mezinárodnímu růstu na pozadí evropského sjednocení a rychlé globalizace světových trhů. Kromě technických a logistických aspektů se dnešním klíčem k úspěchu na zahraničních trzích stávají čím dál více inovativní koncepce prodeje. Prvním krokem byla partnerská zahraniční expanze s dlouholetými německými obchodními zákazníky.

Díky prodejní struktuře, která byla doposud vybudována na všech důležitých evropských trzích, je dnes společnost Ehrmann schopná reagovat na potřeby svých zákazníků a spotřebitelů, které jsou v jednotlivých zemích specifické. Společnost Ehrmann vyvíjí kvalitní a inovativní produkty speciálně pro mezinárodní obchodní zákazníky a vyrábí je také pod jejich vlastními značkami.

Díky tomu se v současnosti ročně prodá více než půl miliardy produktů Ehrmann za hranicemi Německa a téměř v každém čtvrtém supermarketu v Evropě jsou k dostání produkty společnosti Ehrmann – většina z nich „made in Germany“. Díky tomu společnost Ehrmann AG dosahuje téměř poloviny svého obratu v zahraničí se silně rostoucím trendem. Cílem přitom zůstává získávání mezinárodních trhů, budování výrobních provozoven na těchto trzích a zajištění dlouhodobého úspěchu. Vysoce moderní výrobní provozovny v Raosu u Moskvy, ve Vermontu a v Arizoně proměnily tuto vizi v realitu.

Přes veškeré rozdíly si na celém světě milióny lidí oblíbily kvalitní produkty značky Ehrmann. Důvod je prostý: nic nechutná lépe než Ehrmann.